Program Sarbatori Pascale 2025

in 16 aprilie program redus, finalizam comenzi inregistrate pana la ora 12:00

intre 17 aprilie-22 aprilie nu lucram

in 23 aprilie expediem colete, dar nu preluam apeluri telefonice

Facturarea

Pentru toate produsele se emite automat factura fiscala pe persoana fizica, pentru facturarea pe persoana juridica sau alte entitati trebuie sa completati in campul „Nume companie (opțional)” in aceasta ordine CUI-ul si denumirea. In lipsa oricareia din cele doua se va emite factura pe persoana fizica.

Livrarea

 Nu se fac expedieri in zilele de sarbatori legale.

Comenzile ce contin incaltaminte se vor finaliza imediat ce va fi posibil indiferent de metoda de plata aleasa.

Comenzile ce nu contin incaltaminte ci exclusiv accesorii(curele, portofele, genti) se vor finaliza numai dupa achitarea integrala in avans (online cu cardul, ordin de plata).

Expedierile in totata tara se fac cu DPD Curier, acestia nu taxeaza kilometri suplimentari deci livrarea nu are costuri ascunse. Puteti urmari livrarea dvs. accesand linkul primit in mailul de la finalizarea comenzii.

La accesarea marimii dorite imediat sub linie se va afisa disponibilitatea, produsele pot fi disponibile in stoc si sunt expediate in cel mai scurt timp,  sau semnalizate „disponibil cu precomanda” si vor fi livrate imediat ce le avem in stoc, perioada ce variaza de la 2-3 zile pana la 2-4 saptamani. La cele la care nu se afiseaza nici una din variantele „in stoc” sau „dispnibil cu precomanda” produsul este unul aprovizionat la fiecare 3-4 zile, deci se va livra in maxim 5 zile lucratoare.

Produsele va sunt rezervate maxim 3 zile daca nu sunt achitate, deci daca incheiati o comanda cu plata ramburs si solicitati livrarea intr-un termen mai mare de 3 zile produsele vor reintra automat la vanzre, iar daca la data la care le doriti livrate inca sunt in stoc vi le putem expedia, in caz contrar comanda se anuleaza de la sine.

Se poate intampla ca produsele dinsponibile in stoc  in site sa se epuizeze aproape concomitent cu comanda dvs. pentru ca inregistram si comenzi telefonice si pe alte site-uri tip marketplace, situatie in care vom prioritiza comenzile in ordine cronologica si vom informa clientul de indisponibilizarea produsului imediat ce o constatam. 

Exista posibilitatea ca produsele semnalizate „precomanda” sa nu revina in stoc si sa nu putem onora comanda, fapt ce il vom anunta pe mail imediat ce il constatam. In perioadele aglomerate ( Black Friday, Sarbatori de Craciun si Revelion, inceput de martie, Sarbatori de Paste) coletele pot veni cu intarzieri de pana la 15 zile, este bine sa comandati foarte din timp daca faceti un cadou, exista riscul sa primiti coletul prea tarziu.

Produsele cu „precomanda” nu se pot livra in termen rezonabil sau nu se pot livra deloc daca sunt in afara sezonului. Comenzile  pentru produse exclusiv de iarna se pot finaliza daca sunt incheiate in intervalul 15 octombrie-15februarie, cele exclusiv de vara in intervalul 15 martie-15 august, in afara acestor perioade este bine sa verificati prin email sau telefonic disponibilitatea livrarii.

Se poate intampla ca produsul comandat desi semnalizat in stoc sa nu fie disponibil situatie in care veti fi informat prin posta electronica (email) de acest fapt, iar daca completarea stocului cu produsul dorit se face intr-un termen rezonabil o sa fiti informat si o sa aveti intaietate in cumpararea acestuia.

Livrarile se fac in toate localitatile din intreg teritoriul Romaniei la COST UNIC DE TRANSPORT DE 20 LEI SAU, DUPA CAZ, CU TRANSPORT GRATUIT in cazul promotiilor prezentate. In cazul livrarii simple, coletul vine sigilat, fara posibilitatea deschiderii, astfel aveti posibilitatea sa verificati continutul coletului doar dupa ce il achitati si daca situatia o va cere puteti completa formularul de schimb produs sau de retur in site. Daca doriti sa aveti posibilitatea de verificare continut trebuie sa bifati la finalizarea comenzii optiunea „Deschidere Colet”, situatie in care costul livrarii va creste cu 5 lei, iar daca apar inconveniente puteti suna la 0735.443.443 pentru rezolvarea acestora.

Politicile firmelor de curierat nu permit predarea produsului catre client in vederea probarii acestuia, in caz de nepotrivire poate fi inlocuite GRATUIT ulterior de noi, detalii aici: https://www.depantofi.ro/returnare/

Costul de transport pe teritoriul tarii este unic indiferent de numarul de produse comandate sau gratuit daca valoarea produselor depaseste pragul de 400lei.

Cumparatorilor care pentu orice motiv nu au receptionat coletul, iar acesta se intoarce la noi sub forma de retur, nu li se va onora o noua comanda decat dupa achitarea integral a contravalorii noii comenzi prin mijloacele disponibile (plata cu cardul online, OP).

Nu expediem in afara teritoriului Romaniei decat produse achitate in avans, inclusiv costul de transport stabilit in prealabil si nu in perioadele aglomerate.

Produsele extrasezon se livreaza cu intarzieri de pana la 30 zile lucratoare chiar daca figureaza „IN STOC” intru-cat sunt depozitate separat sau in anumite situatii nu pot fi livrate pana la intrarea in sezon.

Echivalam marimile. Daca constatam ca pentru un anumit model se solicita in mod repetat inlocuirea cu numar mai mare/inlocuriea cu numar mai mic, procedam la renumerotarea produselor modelului respectiv pentru reducerea acestor situatii.

Plata

Pentru facturarea pe persoana juridica, persoana fizica autorizata sau orice alta forma juridica decat persoana fizica trebuie mentionata denumirea entitatii juridice in campul „Nume companie” si mentionat in campul „Note comandă” codul unic de inregistrare-CUI.

Modalitatile de plata acceptate sunt:

  • ramburs la curier (numerar sau cu cardul)
  • plata online folosind cardul direct pe website
  • ordin de plata

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta. Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele „depantofi”.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.

Daca efectuati plata cu cardul on line si ulterior se anuleaza comanda, dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Anularea se poate face oricand inaintea expedierii coletului, ulterior trebuie sa intrati in posesia coletului si sa il returnati pentru stornarea sumei.

La receptionarea produselor va rugam sa verificati eventualele neconcordante si daca acestea exista sa ni le semnalati prin completarea formularului de inlocuire produs sau de retur in vederea inlocuirii inainte ca produsul sa fie purtat. Solicitarile pentru produsele purtate nu pot fi solutionate.